Абонирай се

5 много добри основания за онлайн шопинг

Публикувано от admin 03.02.2016 0 Коментар(а)

Онлайн шопингът е олицетворение на основния търговски принцип за свободното придвижване на стоки и услуги


Интернет-средата се оказа впечатляващо добра почва за развитието на различни бизнеси. Това естествено повиши възможността за покупки и продажби на стоки от най-различни сфери в търговията. Като продажбите не са само на ниво стоки, ами на услуги в големи сектори и отрасли в икономиката, туризма и развлеченията.

 

Интернет-потреблението набира скорост и с всяка година финансовите ползи и резултати за фирмите, които позволяват онлайн-услуги, се покачват неимоверно. Доверието в потребителите и възможностите им за достъп до все повече стоки и услуги, расте със същите бързи темпове. 

 

5 много добри основания за онлайн-шопинг се изразяват в следното:

 

Относително изгодни цени. Онлайн-шопингът предлага много по-добри и изгодни цени на стоките, отколкото потребителят може да намери в мола, магазините и традиционната търговска мрежа в градовете. Това е възможно, защото Интернет позволява на много потребители достъп и търсачка до голям брой стоки, което прави онлайн-средата – конкурентоспособна.

 

Онлайн пазаруване – удобно и леснодостъпно. Потребителите свободно навигират в уеб сайтовете с необходимите им продукти. Гледат снимки, четат ревюта и оценки и сравняват с други онлайн магазини; и всичко това, без дори да се преобличат и да излизат навън. Така онлайн пазаруването се превръща в удобен инструмент за хора, които си седят вкъщи, които са заети с много работа, които имат спешна нужда от поръчка и доставка, и т.н.  

 

Достъп до богат асортимент, много стоки, различни комбинации. Обиколката в моловете и магазини, често оставя клиентите с учудването, че могат да наблюдават ограничен брой от продукти. За разлика от това, в онлайн магазина, той може да намери модели, които могат да бъдат видени в различна цветова гама, различен размер; може дори да пробва комбинации

 

Пазаруването онлайн носи по-малко изкушения. Многото изкушения, които предлагат моловете, супермаркетите, големите търговски вериги, по някакъв начин са ограничени в онлайн магазините, защото в тях няма такава атака над сетивата. Търговските трикове, като процентни намаления, промоции ‘ само днес’, са ограничени от това, че търсачът в онлайн-шопингът има необходимото време, за да прецени.

 

Търговската тайна е запазена марка на онлайн пазаруването. Често клиентите не искат да се разбира какво купуват, докато чрез онлайн-шопингът, могат спокойно да поръчат продукта, който иначе биха се притеснили да купят пред много други хора.