Онлайн-пазаруването се развива достатъчно бързо, така че да внедрява нови практики в осъществяването на връзката между бизнеса и потребителя
Усъвършенстване на удобствата
Все повече онлайн-магазини използват услугите на новите технологии, за да прибавят приложения, които да се в полза на удобствата на потребителите. Тази политика в усъвършенстване дава достъп и работа на голям брой хора от различни сфери, чиято дейност се отразява директно в промяната на онлайн-шопинг магазините.
Примери от мрежата
Новите онлайн-шопинг практики съвсем естествено се появиха чрез онлайн магазини, които предлагат дрехи, модни аксесоари,модни услуги и съвети. В този сектор конкуренцията е много силна и сайтове трябва да се държат на висотата на клиентските желания. Така всеки сайт, който приложи иновативен подход, който да улеснява клиентите веднага се извежда начело в класациите.
Пример за иновация в онлайн-пазаруването е уеб сайтът тип ‘флаш-сейл’, който всеки ден освежава информацията какви дизайнерски бонуси и отстъпки може да предложи и какво от тях е включено в продажбите. Смисълът на този вид онлайн подход е да продава бързо и веднага, а този иновативен подход роди и още такива сайтове; всеки от които се слави със своя начин, своята иновация. Такъв тип нови сайтове, са тези които предлагат комбинирани услуги.
Където, освен модни предложения, потребителят получава оферти за пътувания, за модни съвети; други сайтове предлагат усъвършенствана система за плащане и доставка; трети се позиционират чрез социалните мрежи; сайтове и онлайн-магазини, които привличат чрез абонамент и т.н
Новите онлайн-шопинг практики подкрепени от статистика.
Статистически данни от последните години подкрепят иновативния подход от множеството появили се онлайн-магазини. Развитието на тези сайтове все пак е възможно, заради развитието на новите мобилни технологии и приложения. Ако в началото онлайн-пазаруването се правеше само от персонален компютър или лаптоп, то днес по-голям дял на пазара имат мобилните телефони и таблетите. Развитието на социалните мрежи също е повишило доверието към онлайн-шопинга.
Ако вие сте собственик на магазин за онлайн-шопинг можете да помислите за иновативен подход във вашия сайт, чрез който да привлечете повече потенциални клиенти.
Източник: http://zoo-store.bg/