Заглавието е провокативно, защото реално не искаме да видим реклами на ново облекло и какво се случва по модните подиуми днес, а по скоро да надникнем зад отношението към модата, днес, 2016 г. И то точно в Интернет списанията, които са символа на промяната не само на показването на модните тенденции, но и на интернет поколението, което пазарува дрехите и обувките си онлайн. Мода, красота и естетическа философия.
Онлайн списанията са изключително съчетание на мултимедия, интегрирано съдържание и смесени послания. С тези си качества те привличат любопитните погледи на мъжете и особено жените, които се интересуват от модата, не само като облекло, но и като начин на живот. И точно в това е промяната, едно онлайн модно списание съдържа в себе си категории и секции, които далеч надхвърлят изкуството на обличането. Това е, което потребителите търсят, това трябва и да получават.
Много модни списания, поради спецификата на пазара, са част от големи корпоративни издания и се поместват в тяхната политика. В този смисъл, там работят предимно модни експерти, които следват актуалното в модата и показват неща, които много често са извън потребителската кошница. Така те се превръщат само в информатор за тенденциите на висшата мода.
Има и издания обаче, които акцентират модата в няколко посоки. Там тя се превръща, в силните думи на Коко Шанел, че модата е временна, а стилът е вечен. Тоест, в този тип онлайн списания всеки може да види модата като начин на обличане, съчетано със стил на живот, интереси, здраве, спорт, и чак след това полезни съвети и предложения директно насочени към облеклото, обувките и аксесоарите. Днес всеки с едно кликване, може да разбере кои са онлайн списанията, които са на върха в своето поприще и така ще може да избере най-доброто четиво за мода.