Вашата онлайн репутация е ключовият фактор, който в крайна сметка ще определи процентите на реализация. Вие не сте единственият, който харчи пари за маркетинг и реклама. Всички Ваши конкуренти правят същото. Вашите потенциални клиенти са изложени на различни форми на маркетинг от Вас и Вашите конкуренти. Но когато клиентът трябва да избере една услуга, репутацията Ви играе решаваща роля.
Но как точно клиентът оценява репутацията Ви? Нека обясня.
Когато планирате да закупите подарък за някого, или да решите къде да се съберете със семейството си на вечеря, например, сам ли вземате решение? Ако сте като мен, бихте се обърнали към поне няколко от Вашите приятели за препоръки. Ще им кажете продуктите или местата в ума си и ще потърсите мнението им. Ако те реагират положително, ще продължите напред. Ако не го направят, бихте оставили тази опция.
Точно как потенциалните клиенти определят вашата онлайн репутация? Те търсят препоръки, онлайн отзиви, рейтинги и обратна връзка от предишните Ви клиенти.
Рекламата и други форми на промоционални дейности са Вашите твърдения за Вашия собствен продукт или услуга. Те са ефективни само до известна степен. Но клиентските отзиви се възприемат като безпристрастни мнения на хора, които не са свързани с Вас и са използвали продуктите Ви в миналото, подсказват ни от http://www.digitalpr.bg . Тяхното мнение има много по-голямо въздействие.
За да ви помогнем да разберете важността на онлайн рецензиите сме Ви подготвили някои интересни факти.
37% от потребителите използват интернет, за да търсят информация за местен бизнес поне веднъж месечно
85% от потребителите казват, че четат онлайн ревюта на клиенти за определения местен бизнес
71% от потребителите казват, че положителните рецензии увеличават доверието им в бизнеса
65% от потребителите са по-склонни да станат клиенти на компания, която има положителни онлайн рецензии
79% от потребителите вярват в онлайн ревютата нУправление на онлайн репутация: Липсващият компонент в маркетинговата стратегияа клиентите, както и в личните препоръки
Тези статистически данни ясно показват колко важни са онлайн ревютата за увеличаване броя на Вашите клиенти. Дори ако имате добра маркетингова стратегия, която успешно привлича потенциални клиенти на уебсайта, блога или целева страница, ще Ви бъде трудно да превърнете тези хора в реални потребители на онова, което предлагате.